2 Mayıs 2013 Perşembe

Otel indirimleri ile Marmaris bölgesinde tekne turu akar gider arkadaşlar :)))

Aslında karar tamamen her ne olursa olsun sen başkası , nafile Tarkan diyorum başkada bir şey demiyorum :)))). Otel indirimleri konusunda kararsızım açıkçası çünkü biraz memnuniyet var biraz da memnun olmamak var ne deyim bilemedim ki...

Blue Bay
          Otel indirimleri ile adım attığımız ilk andan itibaren bizi güler yüzleriyle karşılayan otel çalışanları, bellboy ve resepsiyon görevlileri çok yardımcı oldular. Bu ilk aşamada otel indirimleri oda seçiminde bizi çok iyi anlayan ve ne istediğimizi çok iyi bilen indirimleri ön büro müdürü Vedat Bey  çok teşekkür etmek istiyorum. Aynı zaman da otel indirimleri dahilinde. Kendisi bize otel indirimleri ilk adım attığımız andan itibaren oda seçiminden tutun gün içindeki aktivitelere kadar otel indirimleri yararlanın dedi. Marmaris tekne turu yapmak istediğimizde bize tur konusunda yardımcı olmasıyla, sayesinde çok güzel bir tekne turu yaşadık, otel indirimleri . Ayrıca benim kız arkadaşımla ilk tatilimde Vedat Beyin odamıza göndererek yapmış olduğu süpriz için de çok teşekkür ederiz. Otel indirimleri candır. Müthiş tekne turu hoşumuza giden bir sürprizdi bu otel indirimleri. Odamıza şarap ve meyve sepeti ikramında bulundu, bu sürprizi de unutamayız, çok teşekkürler. Diğer bar çalışanları, yemekhane personeli, yemekler, tatlılar ve diğer ikramlar hepsi gerçekten mükemmeldi tekne turu. Animasyon ekibiyle çok eğlenceli akşamlar geçirdik otel indirimleri. Gün içerisindeki aktiviteler de çok eğlenceliydi. Her gece disko turuyla meyve sepeti Marmaris Barlar Sokağı'nda eğlencenin içinde olmamız da bizi oraya ulaştırmaları daha sonra geri dönmemizi sağlamaları bu hizmet de çok hoşumuza gitti otel indirimleri . Daha fazla uzatmak istemiyorum,teşekkürler...

Blue Bay
              Blue Bay Platinium Otel indirimleri ile ilk geldiğimde kafamda çok farklı düşünceler vardı bunun sebebi ise Marmaris  daha önce yaşadığım hayal kırıklığı tatiller idi . Otel indirimleri amam blue bay geldiğimde yaşadığım bütün hayal kırıklıkları değişti sebebi ise insanların güler yüzlü olması her otel personelin cana yakınlığı özellikle animasyonun... Gündüz yaptığı aktiviteler otel indirimleri, gece show ları tamamen profesyonellik  anlamında bir numara diyebilirim. Tekne turu, bu tatil benim otel indirimleri. Marmaris olan bakış açımı değiştirdi otel indirimleri ile eminim ki... Seneye tekrar ayni otel indirimleri ne geleceğim umarım ayni animasyon ekibiyle ayni bar elemanlarıyla tekrar karşılaşırım ...

 Siz neler yaparsınız otel de ne ile karşılaşırsınız bu bilinmez fakat az ya da çok ifade edebildiğimiz kısım tam olarak ta böyle işte , bir karar alınacaksa eğer bu sizin beklentileriniz ile alakalı biraz , karar sizin az ya da çok okuduklarınız bizimde yazdıklarımız bu kadar gibi görünüyor size iyi tatiller diliyoruz ne haliniz varsa görün :D...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder