4 Nisan 2013 Perşembe

Otel indirimleri vaktini kaçırmadan bodrumda rüya gibi bir tatil yapın.


Otel indirimleri vakti gelmiştir açık konuşalım sizinde tatil vaktiniz geldi. Artık güneş üstünüzdekileri yavaş yavaş çıkar ve sıcaklığı yaşa der Otel indirimleri gibi sanki. Artık tatil vaktidir. Hey millet hazır olun ki bu yaz çok farklı olacak otel indirimleri ile bir ayrı zevkli olacağı kesin. 

Rüya gibi bir tatil

Oteli  bulduk ve gittik önceden internetten otelle ilgili şikayetlere bakmıştım dolayısıyla olumsuzluklara karşı hazırlıklı gittik fakat  Otel indirimleri memnun kaldık hatta acaba başka golden age otelden mi bahsediliyor şikayetlerde diye düşündük çünkü odamız  güzeldi temizlik her gün yapılıyordu çarşaf, pike, yastık kılıfları ve havlular her gün değiştiriliyordu yemekler Otel indirimleri çok güzeldi tüm Otel indirimleri personel güler yüzlüydü  güzel tatil geçirdik denizi muhteşemdi  temizdi ayrıca otelin müşteri profilini de  beğendik yerli yabancı hepOtel indirimleri muğla tatil aileler vardı bizim tek sıkıntımız otelin web sayfasında iki iskele olduğundan ve  afrika şemsiyesi tarzında iskelesi olduğundan bahsedilmesi fakat bu iskelenin aslında bandana beach adında başka  işletme olması ve kullanamamamız dı web sayfasından bu kaldırılmalı ya da otel müşterileri bu iskeleden faydalanmalı  de pikeler ve banyo havluları Otel indirimleri temizdi fakat fazla yıpranmıştı Otel indirimleri her gün yıkanan pike ve havlular Otel indirim fırsatı, yıpranmış olabilir fakat bunların yedeklerinin olması ve yıpranan malzemelerin yenilerinin Bodrum tatil yerine konması gerekirdi otele Otel indirimleri yakışmayan tek şey buydu ama genel olarak memnun kaldık tekrar gelmeyi istiyoruz ve herkese tavsiye ediyoruz Burası  Cennet..otel Değil



  • Açık konuşmak gerekirse hotel golden age bodrumu internet üzerinden tesadüfen buldum...fakat o kadar şanslı biriymişim ki bana eşime ve çocuğuma hayatımız boyunca unutamayacağımız müthiş  tatil yaşattınız öncelikle bunun için tüm golden age ailesine sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum...
  • Büyüleyici konsept. her şey en ufak ayrıntısına kadar düşünülmüş bu otelde.inanın otelden İstanbul da ki evime geleli henüz 15 dakika oldu fakat büyük sabırsızlıkla bu maili atmayı kendime görev bildim.
  • öncelikle otel çalışanlarınızın bana ve aileme yaklaşımı güler yüzü bizi memnun etmedeki göstermiş olduğu büyük çaba takdire şayandı. 
  • Ben normalde her sene tatilimi farklı Otel indirimleri  arklı yerlerde yapan  olarak şunu kolaylıkla söyleyebilirim ki Otel indirimleri bundan sonra her yaz golden age bodrumda olacağım ve çok geniş kitleye hep sizi tavsiye edeceğim ki şimdiden 3 -4 arkadaşım daha ki yaza mutlaka golden age te olmak istiyor.
  • Animasyon ekibiniz inanılmaz hele şef santos un inanılmaz enerjisi güler yüzü beyefendiliği iş aşkı beni çok etkiledi kendisine ayrıca teşekkürler.
  • Benim için çocuğumun eğlenmesi çok golden age fırsat çok önemliydi ve bunu da bay santos ve ekibi amfi tiyatroda her akşam çok iyi başardılar.


Otel indirimleri fırsatları ile gelmiş olduğum bu güzelim tatilde bana eşlik eden hatta her anını bu kadar zevkli geçirmeme Otel indirimleri neden olup güzelce bütün Otel indirimleri yılın yorgunluğunu üzerimden bir çırpıda attıran bu otel indirimleri de teşekkür haketti ama...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder